ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Solsken

Av Cattis - 2024-02-20 10:23


Hallå alla mina kära läsare

Hoppas allt är bra med er.

 

Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.

 

 

Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ömt.

 

 

För övrigt så har det inte hänt mycket i mitt liv sedan sist jag bloggade, inte mer att jag varit hos sjukgymnasten och fått nya övningar, ska kämpa på med dessa i ca 3 veckor och sen så ska vi ha en lite utverdering om vi ska fortsätta eller om vi ska avsluta och jag jobba på med mina övningar.

 

 

Men ska inte klaga för idag så lyser solen   och det är varmt och skönt   

 

 

 


 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards